Kärlek och midsommar.

På midsommar var vi i vånga. Jag såg massa vänner där. Elin kom precis när vi skulle åka. Så såg jag BECKA! så söt och gullig, a son vanligt. Vet inte om jag har sagt att jag är ihop med sander. huhu vi blev i onsdags. Jag älskarej! Hoppas de håller länge i detta förhållande. Becka det du skrev där nere. Jag blir helt rörd gumman. Du betyder mer beckis.

Har inte mkt mer att säga paulina och resten av familjen elr a putte är hemma då men a dem är på match PAUS match. LYCKA TILL! Jag är trött skulle vilja leka med någon ellinor skulle jag vilja men hon är på landet. Så det blir med henne imorgon. underbart! Vädret är sjukt fintfint. Ska snart bada, sak fråga om putte vill hänga med. men sin lilla tå. OAOOOOOOOOOOOOOTJO. Jag är lite förkyld när jag badede med elin och linnea. ÄLSKAR ER TJEJER.  Gick in puttes rum men han bara putta bort mig med. UH. Händer inte så mkt idag. Ska till smultron stälet med min farmor&farfar och henke och malin. KULKUL ska se min nya farbrors tjej malin. Säkert snäll som vanligt. Aa men innan ska jag ju leka med ellis som jag sa. Orkar inte skriva mer detta var en lång text. ojoj. Så ska sola elr bada för en vis person INTE VILL. hahah i torsdags var allting klockerent elr hur man sägert. Elin&Linnea vi spelade in filmer HAHAH Linnea : * För en viss person tog ner den * Elin : Vadå jag? Det var inte jag? GHAHA
 ELIN : nä ställ den där. HAHAHA herregud vad vi asgarva då, alltid kul med er!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
huhuhuh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0